Brussels Airlines heeft voor het vijfde jaar op rij een prestigieuze award gewonnen voor THE LOFT by Brussels Airlines and Lexus, een van de lounges van Brussels Airlines. THE LOFT kreeg opnieuw de titel Europe’s Leading Airline Lounge op de World Travel Awards.
THE LOFT by Brussels Airlines and Lexus is de grootste lounge van Brussels Airlines, in de A-Pier van Brussels Airport. De lounge is een oase van rust in de luchthaven, waar passagiers in alle comfort kunnen werken, relaxen of eten in afwachting van hun vlucht. THE LOFT is toegankelijk voor passagiers die reizen in Business Class, statushouders in het getrouwheidsprogramma Miles and More, of voor passagiers in Economy mits het betalen van een toeslag, tijdens de minder drukke uren.
De lounge werd in 2018 grondig gerenoveerd en uitgebreid, in samenwerking met Lexus. Sindsdien werd THE LOFT elk jaar bekroond tot Europe’s Leading Airline Lounge op de World Travel Awards.
Olivier Brynaert, Head of Customer Experience, Brussels Airlines: “Deze prestigieuze prijs voor de vijfde keer op rij winnen, terwijl we het moesten opnemen tegen lounges van zeer gekende luchtvaartmaatschappijen, is echt een eer. Het is een erkenning voor het harde werk van elke dag, waarbij we een speciale plaats creëren waar mensen zich thuis voelen.”
Continue investeringen en productverbeteringen
Net zoals in alle producten van Brussels Airlines ligt de focus ook in THE LOFT op Belgitude. Met Belgische bieren, Rombauts koffie en Neuhaus chocolade, bijvoorbeeld. In de Sunrise lounge wordt dan weer samengewerkt met Belgische designmerken Serax en Ethnicraft.
Dorothea von Boxberg, CEO Brussels Airlines: “We werken elke dag hard om passagiers een fantastische ervaring te geven. Of je nu in Business of Economy vliegt, bij Brussels Airlines willen we iedereen een aangename reiservaring bieden. We zijn heel trots dat deze inspanningen beloond worden. We blijven investeren om ons product nog beter te maken en zullen binnenkort nog enkele leuke vernieuwingen aankondigen.”
Brussels Airlines heeft het afgelopen jaar verschillende investeringen gedaan om de ervaring voor de reiziger nog beter te maken. Enkele voorbeelden: de Business Class maaltijden op het Europese netwerk kregen een make-over. Op langeafstandsvluchten werd een samenwerking met sterrenchef Michaël Vrijmoed aangegaan. En recent renoveerde Brussels Airlines nog de Sunrise Lounge in de T-zone van Brussels Airport, toegespitst op passagiers richting Afrika.