Norwegian Cruise Line heeft haar nieuwe merkpositionering onthuld, MORE, waarmee het zijn erfenis versterkt en uitbreidt door meer aan boord aan te bieden, meer plekken om te ontdekken en meer waarde te leveren met de lancering van het geheel nieuwe en verbeterde More At Sea-pakket.
Om de gastervaring verder te verbeteren, wordt het populaire Free At Sea-pakket van de rederij opgewaardeerd naar More At Sea, dat nog meer voordelen en premium toevoegingen zal bieden die gasten willen en die het belangrijkst voor hen zijn tijdens hun welverdiende vakantie. Gasten kunnen profiteren van dit nieuwe en meer inclusieve pakket voor reizen vanaf 1 januari 2025.
“Dit is een van de meest opwindende reizen die we bij NCL hebben gemaakt – we proberen altijd beter te begrijpen wat onze gasten het meest waarderen tijdens hun cruise,” aldus David J. Herrera, president van Norwegian Cruise Line. “We hebben veel tijd geïnvesteerd in het luisteren naar onze gasten en onze reispartners, en we hebben ontdekt dat ze meer willen zien, meer willen doen en meer willen genieten tijdens hun vakantie met ons. Ze willen dit ook met gemak en eenvoud doen. Daarom zijn we verheugd om de evolutie van ons kenmerkende Free at Sea-pakket aan te kondigen naar het geheel nieuwe en verbeterde More At Sea-pakket. Dit zal een eersteklas ervaring bieden met meer variatie, keuze en waarde om de vakantie van de gasten te verbeteren, inclusief meer premium drankopties om uit te kiezen, meer mogelijkheden om te dineren in onze specialiteitenrestaurants, snellere verbindingen met het hogesnelheids-Wi-Fi van Starlink, en nog zoveel MEER!”
More At Sea biedt een uitgebreid aanbod aan favoriete voorzieningen waar gasten van kunnen genieten, zoals een uitgebreide verscheidenheid aan wereldwijd geproduceerde en erkende premium drankmerken in elke categorie sterke drank, die allemaal inbegrepen zijn. Gasten kunnen ook kiezen uit meer dan 100 speciale cocktails die worden geserveerd in meer dan 80 bars, waaronder de Metropolitan Bar, waar exclusieve duurzame cocktails worden geserveerd aan boord van de Prima Class-schepen.
Gasten kunnen nu nog meer van hun favoriete keuken genieten met extra speciale dinermaaltijden voor zij die reizen op cruises van zeven dagen of langer. Ze zullen ook kunnen genieten van meer hapjes en desserts, waarbij er per sessie maximaal drie van elk inbegrepen zijn. Gasten zullen ook snellere en sterkere connectiviteit aan boord hebben met de snelle internetverbinding van Starlink, evenals meer wi-fi-minuten inbegrepen, waarbij elke gast in de kajuit nu zijn eigen speciale login voor 150 minuten krijgt. Zo kan iedereen online kunnen blijven tijdens het varen. Nog steeds inbegrepen in het pakket is een tegoed van $ 50 per excursie aan wal voor de eerste gast, gratis vliegtickets voor de tweede gast en de derde en vierde gast varen gratis op bepaalde reizen.
Naar aanleiding van feedback van gasten en om een naadloze eetervaring te bieden, vervangt Norwegian Cruise Line de à-la-carteprijzen voor specialiteitendiners door een vast bedrag en dit voor afvaarten die beginnen op 1 januari 2025.
Norwegian Cruise Line herdefinieert ook haar aanbod aan boord om 24 uur per dag, van boeg tot achtersteven, meer gevarieerde programmering te kunnen bieden. Gericht op het bieden van meer mogelijkheden voor gasten om te genieten van entertainment buiten het theater en rond het schip, zal er voor ieder wat wils zijn. Het merk legt de nadruk op muziekproducties met een grotere mondiale aantrekkingskracht, zoals onlangs aangekondigd met de onthulling van Revolution: A Celebration of Prince, dat in 2025 debuteert aan boord van de gloednieuwe Norwegian Aqua. Daarnaast gaat NCL een aantal van de hoogst gewaardeerde shows over de hele vloot verbeteren voor het debuut van Norwegian Aqua. Favorieten zoals Elements, dat acrobatiek, magie en intriges combineert, wordt gereproduceerd in Elements: The World Expanded om nog meer onverwachte geneugten te bieden; en Syd Norman’s Presents: Rumours – een Fleetwood Mac-tribute-ervaring verhuist naar de Aqua Theatre & Club om nog meer gasten te kunnen ontvangen voor deze altijd bomvolle show.
Om gasten gemakkelijk op vakantie te laten gaan, introduceert NCL eind dit jaar een nieuwe mobiele app voor haar vloot. De mobiele app van Norwegian Cruise Line is ontworpen om de gastenervaring op elk punt van hun cruisereis te stroomlijnen, vereenvoudigt het cruiseplanningsproces en bevat verbeterde functies, zoals een meer intuïtieve manier om te surfen en reserveringen aan boord te maken, inclusief dineren, excursies aan wal en entertainment; een eenvoudiger incheckproces met minder stappen, een transparanter overzicht van de aankoopgeschiedenis en een dynamisch startscherm dat relevante reisinformatie weergeeft in elke fase van de cruisevakantie. Deze strategische visie van Experience MORE at Sea benadrukt de geschiedenis van NCL in het bieden van meer variatie en meer keuze voor alle soorten reizigers. Met binnenkort twintig schepen die een scala aan ervaringen aan boord bieden, van de enige racebanen op zee tot prijswinnende spa’s compleet met thermische suites met multisensorische ervaringen; en meer buitenruimte op de nieuwere schepen om gasten dichter bij de oceaan te brengen, er is meer te zien, meer te doen en meer om van te genieten!
In respectievelijk 2025 en 2026 zullen de nieuwste innovatieve schepen van het bedrijf, Norwegian Aqua en Norwegian Luna, nog meer te bieden hebben met het debuut van exclusieve NCL-ervaringen, waaronder de Aqua Slidecoaster, ’s werelds eerste hybride achtbaan en waterglijbaan. Met opwindende dubbele glijbanen en een magnetische lift die avontuurlijke gasten door twee verschillende banen voortstuwt, zal deze innovatieve attractie drie verhalen bevatten met spannende wendingen rond de schoorsteen van het schip. Het zal ook het eerste Thaise specialiteitenrestaurant van het bedrijf, Sukhothai, in première brengen, evenals het eerste eetcafé met een speciaal plantaardig menu, Planterie, wat bijdraagt aan de schijnbaar eindeloze reeks van mondiale keukens die beschikbaar zijn in de vloot en die gasten kunnen ontdekken.
Norwegian Cruise Line bezoekt wereldwijd 450 bestemmingen, waaronder de privébestemmingen Great Stirrup Cay op de Bahama’s en Harvest Caye in Belize, en biedt routes voor elk type reiziger. Vanaf 2026 kunnen gasten genieten van een grotere verscheidenheid aan kortere cruises; meer plezier in de zon cruises naar Bermuda, het Caribisch gebied en de Bahama’s; meer diverse cruiselengtes vanuit Europa, van reizen van zeven tot zestien dagen; en bucketlistbestemmingen zoals Alaska en Azië-Pacific.
Contacteer ons voor meer informatie en je vakantie met Norwegian Cruise Line te boeken.