Brussels Airlines en Miles & More, het getrouwheidsprogramma van Lufthansa Group, kondigen een strategisch partnerschap aan met Beobank en Mastercard. Dit nieuwe partnerschap bestaat uit de lancering van een cobranded kaart met getrouwheidsprogramma.
Deze nieuwe samenwerking bestaat uit de lancering van een cobranded kaart met een loyaliteitsprogramma dat klanten een groot aantal voordelen biedt op het gebied van wonen en reizen, waaronder aantrekkelijke tarieven voor het verzamelen van miles, bovenop de gebruikelijke voordelen van een kredietkaart.
De productrelease is gepland voor het tweede kwartaal van 2025.
Dorothea von Boxberg, CEO, Brussels Airlines: “We kijken uit naar de samenwerking met Beobank en Mastercard om onze klanten nog betere en meer innovatieve diensten aan te bieden via een nieuw loyaliteitsprogramma. We zijn ervan overtuigd dat de gebundelde krachten van onze bedrijven een grote meerwaarde zullen betekenen voor onze gasten en hun interesse in de voorgestelde oplossing zullen wekken.”
Aantrekkelijke aanbiedingen en diensten
Binnen de frequent flyer populatie zijn er verschillende profielen van reizigers zoals zij die elke week een vlucht nemen tot zij die af en toe reizen, voor zaken of voor plezier. In het productaanbod hebben alle partners er daarom voor gekozen om de diversiteit van de reizigersprofielen te weerspiegelen door middel van verschillende kaarten en voordelen waarmee zo de volledige Belgische markt gedekt wordt.
Het doel van deze samenwerking is om meerwaarde te bieden aan de klanten met een flexibele betaaloplossing die een grote acceptatie heeft bij handelaren in binnen- en buitenland en met een interessant loyaliteitsprogramma. Dus voor elke euro die met de kaart wordt uitgegeven, zullen de gebruikers miles ontvangen, bovenop de gebruikelijke kredietkaartvoordelen (gekoppeld aan een kredietopening) en een groot aantal verzekeringen en reisvoordelen.