Royal Caribbean wordt sponsor van het Eurovisiesongfestival

Royal Caribbean krijgt “douze points” nu de aanbieder van gezinsvakanties op zee zich aanmeldt als officiële cruisepartner van het wereldberoemde Eurovisiesongfestival voor 2024 en 2025.

Cruise rederij Royal Caribbean International beheerst al jarenlang de hoge golven op volle zee en zingt nu ook de hoogste noten op het podium van het Eurovisiesongfestival. De rederij en de wereldberoemde liedjeswedstrijd slaan de handen in elkaar voor ’s werelds grootste livemuziekevenement. Als officiële partner voor 2024 en 2025 zal Royal Caribbean een breed scala aan momenten en ervaringen tot leven brengen, waaronder merkbekendheid tijdens het evenement, promotie in de gaststad en meer.

De nieuwe samenwerking zal zichtbaar zijn nog voordat het 68ste Eurovisiesongfestival in mei 2024 zal plaatsvinden in de levendige stad Malmö, Zweden. Het muzikale feest zal worden uitgezonden in de 37 deelnemende landen, terwijl miljoenen anderen online zullen kijken. De samenwerking zal ook de start van het langverwachte Europese seizoen van Royal Caribbean, met zes bekroonde schepen die vanuit acht steden over het hele continent varen en een reeks historische bestemmingen bezoeken, markeren.

Ben Bouldin, vice-president van Europa, Midden-Oosten en Afrika, Royal Caribbean International merkt op: “Als twee wereldberoemde merken die bekend staan ​​om het leveren van memorabele momenten aan miljoenen mensen over de hele wereld, maakt de combinatie van Royal Caribbean International en het Eurovisiesongfestival de ultieme samenwerking die het allerbeste live-entertainment van wereldklasse en een samensmelting van culturen van over de hele wereld tot leven zal brengen. Met meer dan 60 historische jaren van het Eurovisiesongfestival zijn we er trots op samen te werken met een iconisch merk dat een wereldwijd publiek heeft dat alleen maar blijft groeien met de populariteit van een evenement dat voor zovelen over de hele wereld een cultureel moment is geworden.”

Martin Österdahl, Executive Supervisor van het Eurovisiesongfestival zei: “We zijn verheugd om onze opwindende nieuwe samenwerking met Royal Caribbean International aan te kondigen. Het Eurovisiesongfestival en Royal Caribbean delen een passie voor het creëren van onvergetelijke ervaringen die mensen van over de hele wereld verenigen. We kijken ernaar uit om nieuwe herinneringen te maken voor onze fans en gasten en kunnen niet wachten om samen aan dit nieuwe avontuur te beginnen!”

Voor degenen die houden van live-entertainment, de wereld verkennen en levenslange herinneringen creëren, is het zomerseizoen 2024 van Royal Caribbean een reeks vakanties die alle drie samenbrengen. Vakantiegangers zullen versteld staan ​​van grootschalige shows op vier kenmerkende ‘podia’ – lucht, ijs, water en theater – naast livemuziek en komedie. Met meer dan 50 jaar ervaring in het leveren van vakanties met ervaringen voor elk type gezin en reiziger, zet Royal Caribbean het podium voor iedereen om elke dag op vakantie herinneringen op hun manier te maken.

Details over hoe fans kaartjes kunnen krijgen voor het 68e jaarlijkse Eurovisie Songfestival met Royal Caribbean zullen de komende maanden bekend worden gemaakt.

Contacteer ons voor meer informatie en om je cruise met Royal Caribbean te boeken.

Lees ook: Droomreizen in Europa – De mooiste plekken die je bezocht moet hebben

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *